Heja Norge friskt humör!


En sak inte alla visste om mig är att jag är halvnorsk och en proud sådan också! Så jag och Joel skall allt åka till norge och fira 17 maj. Ska bli så kul! Fösta gången Jag och Joel är i norge tillsammans. Ska bli kul och visa honom runt var jag hängde när jag va liten och visa honom allt det fina med norge;P
Jag är jävligt taggad iaf! Ska ha på mig trönderbunad (norska folkdräkten) och heja med norska flaggan i högsta hugg! Jag och släkten och Joel:)

Sen inte nog med det så komfirmerar(stavas??) sig min lill kusin som inte är så liten längre utan han är ganska stor :S känns jätte konstigt att se mina små plutt kusiner gå och bli äldre. Ojojoj fast det är nog inte dom som blir äldre utan jag som blir gammal :P


Så ser folkdräkten ut :) Haha kommer bli så snygg. Tänk att en sån klänning kostar upp mot 20 lax. Gucci prada släng dig i väggen:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback