hahahaha

Skrev en kommentar till piss(ie) typ förklarad för henne hur jävla ful hon är och hur dålig hon är och att hon är en skamm för svenskafolket! Och hur jävla tråkig hennes blogg är..
Fick en otroligt kul kommentar tillbaka av en arg norsk, blev lite glad i själen när jag läste den faktisk så jag tänkte dela med mig lite:
Anonym om Haha:
Haha!! Du er en jævla skam, som rakker ned på andre.. Kissie er et flott menneske..
Blir flau av å se på bloggen din....

Dust

Ojojoj va kul! Nej man ska inte svära och kaxa sig på norska det funkar bara inte... haha
Läste även paows blogg och henns inlägg om det pissi skrivit om henne. Pissie blev så jävla ägd!
Haha japp även jag läser "kändisbloggarna" endel av dom iaf:P

Kommentarer
Postat av: Filip

Kul hur hon skryter om läsarsiffror när hälften av dem är folk som äcklas av henne... Borde vara så i alla fall, för jag tror inte att en niondel av Sveriges befolkning är stolta över "kändisar" som henne.

2010-04-30 @ 13:13:09
Postat av: andreas

"Dust" haha <3

2010-04-30 @ 16:26:59
URL: http://ryuuko.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

haha usch jag hatar na!



sv: sv: tack för ditt svar! Får se vad det kommer bli, om det blir något haha :D Men tror det kommer hamna runt 100kr eller något sådant. :) Haha jaså skulle han? Men han köper ju troligtvis saker som du tycker är onödiga eller? ;) kram

2010-05-01 @ 12:10:23
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback