Det går bra nu:)

Vaknade en halvtimme senare en jag trodde jag skulle göra men det är ingen fara.
Tog en dush och lagade lite gröt och kaffe på det.
När johell vaknar ska vi bege oss till södertälje och storhandla lite. Jag tycker om att storhandla det är kul att spara pengar:) annars köper man ju bara lite småsaker ibland, och om man bor i M to the fucking ölnbo finns det bara abbes där allt i snitt är 15-20 kronor dyrare. Det svider i plånboken efter ett tag.

Har även börjat min 'äppelcidervinäger kur'. Så jävla äckligt alltså... Men vill man vara fin får man lida pin.

När jag får pengar nästa gång blir det shoppa loss på nellys och ellos! Såå fina kläder! Och sjukt billigt. Kolla länkarna och säg sen va ni tycker:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback