El Stockholmo

Började dagen men en snabb prommis och sen packade jag min väska och drog mig mot stor staden Stockholm.
Kom till stan träffade kimmy på söder, vi satte oss i björnsan och njöt av solen. Helt underbart väder idag! Har gått i linne hele dagen!:) Efter en stund kom Sara:) blir så glad av att träffa denna kvinna! hatar att du flyttat så långt bort:( men vi håller ihop iaf, vänner i vårt och torrt!
Vi sa hejdå till Kimmy och gick hem till Sara åt sallad och drack kaffe, MysPys. Sen skulle sara börja jobba så jag gled runt på brädan tills jag var helt genom blöt, då¨var det dags att åka hem tyckte jag.
När jag gich ut från tåget i hamn för att vänta på anslutningen ställte jag ner brädan för att sätta på mig ryggan och fixa så jackan låg bra. Då helt plötsligt SKRIKER en kontrolant ut genom fönstret - Du får inte åka på den där jävla grejen! Jag vänder mig om och tok snear (hade inte ens tänkt åka lixom) skriker tillbaka - JAG HADE INTE ENS TÄNKT ÅKA DIN MUPP JÄVEL!!! Går argt där i från. kom på efter att jag bara skulle lirat finger och åkt där i från :P Hatar äckliga kontrolanter, dom tror dom har power! Ush!

anyhow, ska snart ut på en prommis:)


Hemma hos Sara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback