Söndag, lugn dag.

Idag söndag så vi kör på stor städning idag, Vi ska fixa allt som är kvar från flytten.
vika alla kläder springa upp och ner till förådet.
Sen damsuga städa skura alla golv.
Kul att man är retard med bruten hand också så det tar dubbelt så lång tid :S
Nåväl snart ska vi åka till norge iaf kommer bli fett tror jag, har precis fått av mig gipset då så man kan bomba feta backar med brädan! åhh..längtar*
Sen ska min kusin komfirmera sig, när får man som äldre bjuda på första fyllan? 14 är väl okej?:D haha nää skojja bara.
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe som tog ca 20 min att göra för min kaffe press är sönder så man får stå med filtret i handen... så om någon har en kaffekokare av någotslag till övers hör gärna av er :D
KramKram

Från i vintras, saknar inte!

Film, Böcker Musik och massa mer på http://cdon.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback