Godkväll kvälls bloggare!

Hemma nu från en ganska händelserik fast lugn dag :)

Åkte till Joels föräldrar och firade hans lillesyster, vå åt grillat och dom åt tårta, jag är inte så mycket för sötsaker och bakelser så jag drack cider(alkoholfri:P) Sedan satt vi bara och socialade tills vi skulle till tåget och åka till gabbi och david ( som vanligt tänker ni ;) ) Vi spelade något konstigt spel som vi slutade med när Pauline och Ruben kom då spelade vi ( nu stavar jag det som det låter för jag har ingen som hellst aning hur det stavas) "piktenerry" när man ska rita på tid osv, Jag och Joel vann 3 gånger på rad efter det slutade vi och började köra öl spelet istället. Jag och Pauline körde på vatten eftersom hon skulle köra och jag ska vara nykter ett tag till framöver hade jag tänkt ;)

Det va kul och dom blev fulla :D

NU ska jag äta lite sedan blir det serier Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback