HELT SLUUT!

Vilken helt underbar DAG!!
åkte till järna och åt brunch hos Älsklings föräldrar åkte till stockholm där cermonin skulle hålla hus och det va jätte vackert! Mitt i grönskan i stockholm. Blev allt lite tårögd av den fina cermonim och joels lillesyster sjöng och spelade gitarr. Jag är så blödig på sånna här tillställningar.
Efter skulle det vara middag på ett värdshus dom hade hyrt men blev välkommna med champage och sen blev det mingel tills maten ägde rum och den bestod av en Italiensk lyx buffé och OJ så gott det var! Åt så jag nästan sprack! Sen blev det massa tal och ja ni vet och dricka tills bröllops tårtan rullade in. Och kan ju säga att det är en utav den godaste jag ätit! MUMS! Och kaffe buffé till det.
Sedan blev det cognac, whiskey ciggarrer tills walsen började, kan faktiskt erkänna att jag älskar att röka cigarr! Hatar cigaretter och tycker det är en utav dom äckligaste sakerna som finns faktiskt men cigarr är något helt annat! Smakade 'lite' på joels för jag vågade inte stå med en själv, men tog med mig en hem som jag får mysa med på balkongen själv någon fredags kväll sådär. nåväl.
Klockan hann bli ganska mycket så vi var tvugna att gå nästan direkt när efterfesten började och då va klockan kanske 22:15 för vi skulle hinna med sista tåget men det räcka för nu är jag helt slut!!! Fick ett par riktiga fina bilder men eftersom det inte går att lägga över dom på denna data får jag försöka lösa det på något annat sett :P

Cred till er som orkade läsa ;);)

Kommentarer
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

sv: hehe okej :D läget då? =)D

2010-08-22 @ 10:13:18
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback