Mår illa, som en gorilla!

Godmorgon illamående...USH!
Vaknade med en klump i halsen, drack lite cola och tryckte i mig en glass men det blev bara värre. Kämpar med mitt is vatten och kan inte ens gå in i köket så Joel får laga mat idag. Bläää vad hjälper mot illamående?? Alla förslag uppskattas!

Nåväl känns som det blir en lugn dag idag. Ska försöka dra ut ig själv på en prommis sen och komma ut i friska luften lite, det kanske hjälper.

Anyhow, somnade till en jätte dålig skräck komedi igår. Tycker inte såmycket om skräck komedier om det inte är parodier på någon film..
Nu är min tomatsoppa klar så ska försöka trycka i mig den. Tror verkligen inte det går bläää...


Kommentarer
Postat av: army

Usch Det är inte roligt att vara sjuk :( krya på dig. Du kan vila lite, Ingen aning vad hjälper mot illamående :(

2010-08-24 @ 16:06:15
URL: http://armys.blogg.se/
Postat av: evelina- DAGENSBLOGG

ANMÄL ER TILL DAGENS BLOGG!



gå in på min sida och anmäl er till danges blogg & ha chansen att vinna extra läsare! skyndaskynda kort om tid. kraaaaam!

2010-08-24 @ 17:52:12
URL: http://evelinaakauppinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback