*tomt*

Här har det inte hänt mycket. . . Men kan skylla ifrån mig på att jag haft lillebrorsan här hela dagen. Mamma och pappa skulle iväg och jobba så dom svängde förbi hemma hos mig och lämna honom i morse. Sen har vi inte gjort så mycket. Kollat Familyguy, kollat film, ätit spelat familjespel ja det vi brukar göra när han är här. Vi skulle egentligen gått och fiskat och plocka blåbär men då kom äckel regnet. Jo vi har myst med kissungarna också, så söta!! :)

Nu ska vi göra mat! Köttbullar i tomatsås med pasta helt okej.
Gjorde en svamp omelett idag till grabbarna. Sjukt gott faktiskt! Bästa frukosten!


Gamal bild på oss från 2004 (lägg märke till mig piercing i läppen, sjukt hardcore) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback