Slappdag!

TRÖTT!
har sovit ca 2 timmar i natt(som vanligt men börjar bli jobbigare och jobbigare) så jag har legat i sängen nästan hela dagen medans älsklings joel har varit duktig och städat och tvättat!
har kollat på massa bra filmer iaf, det är nyttigt det med ibland känns det som:)
Är så otroligt jävla glad över att jag får vara med dig Joel, du är det bästa som någonsin hänt mig och jag vill aldrig någonsin vara utan dig! ALDRIG!

Imorgon då ska jag iaf få saker gjorda upp tidigt och träna sedan fixa och trixa i lägenheten, sånt blir man glad av
( när det är klart och fint iaf )
Sen i veckan blir det något slags muséum med sara, känns som en vettig sak att göra ;)

Ska verkligen försöka komma ut mer den här veckan, lite för depp för att få saker gjorda förra veckan men nu jävlar blir det nya tag!
Så gief mig power att tagga till den här veckan :D



Du är ALLT för mig!

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Lycka till igen :)

2010-01-24 @ 21:29:25
URL: http://knoddis.com
Postat av: Alina - Mamma till Stephanie

Tack :)

2010-01-26 @ 04:52:32
URL: http://ettmammaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback