Today!

Japp! tänkte försöka med det här med blogg igen då:)
idag spenderades första delen av dagen med att sova ut för första gången på några veckor, välbehövligt:) Sedan bar det av till G-town med Joel för att träffa Sara och låna lite cash. Sedan efter bank besöket blev det middag med farmor och farfar + farbror + farbrors pojkvän + Joel + Sara, myspys!

En sak jag blivit mer och mer irriterad på är att på senaste är att järna har blivit som ett litet mini Södertälje. ALLA blattar/zigenare och dyl. som inte är välkomna i Södertälje flyttar till Järna och förstör! URSH säger jag åt det! skicka packet till Norrland tycker jag. om dom så gärna vill bo i Sverige så är väl Norrland ganska bra, kallt och mycket skog. dvs mycket plats för DOM... Tack för mig :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Tycker jag med!

Kollar man på alla blattar etc som har flyttat in i Sverige har man placerat allihopa på ett och samma ställe i Sverige, inte konstigt att det går dåligt.

2010-01-12 @ 22:15:41
URL: http://annanassan.blogg.se/
Postat av: ...

finnsmånga många trevliga invandrare också e bara synd att de e dom som förstör folk märker av...!

2010-01-13 @ 12:27:56
Postat av: Ylva :D

det finns det säkert men inte här ;P

2010-01-13 @ 14:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback