Undrar ??

Vad lyssnar ni på för musik? Det finns ju så mycket bra och dåligt.
Jag tycker det går i perioder det gör det iaf för mig. Just nu är jag mycket inne på norsk hiphop. Norsk hiphop är grymmt mycket bättre en Svensk hiphop då Norska får med ett "floo" i sina låtar och svenska är mer utrycksfullt. Ähh svårt att förklara :P
Engelska är också ett bra språk för det når ju fram till dom flesta men känns mer "personligt" med språket i landet man bor i(Norska i mitt fall också) ;)

Jag älskar hiphop och har skrivit en hel del låtar själv(på Svenska, Engelska dåra) Har inte vågat på mig Norska än hehe, är man halvnorsk så är man ;)

Ska försöka skaffa mig mod att lägga upp någon låg jag gjort på bloggen men det lär nog ta ett tag vi får se :) Håller på med en låt just nu som jag tror blir bra :)

Här en en snybbe som blivit utsedd till en av norges bästa rappare, videon suger och låten är på engelska men tycker den är bra :)

 


Kommentarer
Postat av: Plutten

Jasså? Är du halvnorsk? Norska låter SÅ underbart, tycker jag:)



Jag lyssnar i stort sett på samma musik som dej verkar det som. Eller ja, jag kan lyssna på allt. Men oftast är det hiphop, rap, reggae och metal som gäller:) Är man "skejtbrud" så är man. Det är iaf vad dom kallar mej. Eller "pojkflicka". Haha...

2010-07-17 @ 00:03:59
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback