Feeezst?

Blir ett sim pass idag istället:) Först simma som jag inte gjort på evigheter lite konstigt för jag trivs otroligt bra i vatten och har gjort sen jag va liten. Har tränat simning i massa år men på senaste har det lixom glidigt iväg. Synd:( Men nu iaf bler det ett rigält simpass och sen åker jag nog hem till min föräldrar en sväng.

Ikväll är det ju fest hos Simon och Leon, kommer typ 300 pers! Kommer bli jätte kul! Dom ska ha live band och djs. Ska dansa hela datten lång! Har sett fram imot en riktig fest faktist. Har bara vart på lite små krök nu förtiden och det är inget jag uppskattar speciellt mycket. Tycker om stora fester med mycket liv och dans!:D



Men men nu mot tåget! Blogg ya later!



Fullt ös medvetslös!!! Malta 09 så jävla kul!!!! Saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback