Finns inga ord :D

Shit pommes fritt vilken brak fest igår! Var uppe hela natten tog hand om en full Joel som bara kräktes träffade på en massa skummt folk. Nä shit vet inte riktigt hur jag ska börja. Låg i sängen till klockan 18.00 idag för min rygg har kukat ur totalt och klart folk satte sig på min hand hela jävla tiden! Abulansen kom för att folk aldrig kan lära sig dricka, folk spydde stopp i båda toaletterna det var blod på golven.
Men innan allt brakade ihop hade vi faktiskt kul! Lillebror lukas var DJ och vi dansade gärnet! Försökte dricka och bli lite onykter men det lyckades jag aldrig med så jag skippade drickat igår. Vilket INTE Joel gjorde haha.

Bilder kommer väl förmodligen upp imorgon. Så alla på festen bered er på att se eran verkligenhet! hahaha

Kommentarer
Postat av: Bella

Najs :D

2010-06-12 @ 20:41:10
URL: http://isabellahz.blogg.se/
Postat av: Plutten

Svar; Hahaha...det är alltid najs sådär ibland med en spårad liten fest ;P

2010-06-12 @ 22:14:40
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback