Fucking hand!

Kom iaf iväg till mötet idag tog ca en timme sen gick vi vidare till farmor och farfar och åt frukost och ringde massa samtal, bland annat avslutade vi vårat bredband på bredbandsbolaget för dom ja sög! Så vi ska beställa nytt så man får telefon massa kanaler till tvn, typ 40 eller nånting och sen snabbt internet som ett paket lixom och det va jätte billigt och jag har verkligen saknat min vänn tvn! Har bara några få kanaler nu:P

Sen gick vi och hälsade på min farbror en stund och hälsade på kattungen dom fick av oss. Den mådde bra och lekte gärnet! Sen blev det åka till Mölnbo springa hem och hämta träningskläder och springa till tåget eller ja vi tog brädorna, fortare så;) när vi kom till gnesta gick vi och köpte en tränings bh för klant som jag är glömmde jag min.

Sen blev det lite träning med min personliga tränare ;) Tänk jag har både personlig tränare och privat ridlärare villken brat jag är eller hur ;D Fast pallade inte lika mycket idag som jag gjorde igår och i förrigår blev bara en timmes träning och 25 minuter solning.

Efter åkte vi vidare till lillebrors skola för dom hade ju som sakt teater uppvisning. Det var jätte skojjigt blev helt rörd av lillebror han va så duktig. Man märker verkligen att han är mognare en dom andra i klassen. Alla andra barnen stod typ och skrattade och petade på varandra men Lillebror va helt tokseriös och höll minen hela pjäsen, rätt bra gjort för en 9 åring?! Japp japp stolt storesyrra! Kommer upp bilder snart ska bara orka lägga över alla

Blogg ya later!



Såhär såg jag ut för ca 6 år sedan. Vissa går igenom en fjortis period jag var mer rave utav mig haha. Nåväl alla har vi varit små;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback