Myspys och frukost på sängen

shit vaknade helt slut i hela kroppen så jag låg kvar i sängen en halv timme eller så men nu är jag vaken :)
Skall strax vaäcka joel med frukost på sängen tänkte jag och sedan gå ner till sjön och sola eventuellt bada.

Fan jag köpte ju hem en bikini så va överdelen för liten, jävla boobs. Tror tydligen att jag har minde en vad jag har, men det kanske är sexigt med en för liten bikini ;)

näpp nu ska jag väcka J annars sover han till 2-3...
Blogg ya later!


Samsam och Gucci, så jävla söt(a)!

Kommentarer
Postat av: Tuva

SV: jag har precis ätit frukost med Filip efter att ha åkt moppe till gnesta och handlat mat :p

puss på'rej!

2010-06-27 @ 12:09:18
URL: http://sirajeria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback