Födelsedag Och Packkkkkaaaa!!!

Bloggen ligger fortfarande åt sidan men den kommer bli bättre och roligare när all stress har lagt sig, promise:)

Igår va Joel hemma så vi släpade lite grejer till mölnbo på tåget hehe, luffar stil ohh yes:) Tänkte visa lite bilder jag tog men Joel den rackarn råkade ta med sig kameran så bilder kommer väl antagligen senare :)
Idag har jag sorterat kläder sommarkläder, vinterkläder sånt som ska slängas och sånt som jag inte kan slänga fast det är trasigt för litet osv, en del kläder jag har har jag svårt att skiljas mig från. känns jätte dumt att ha massa onödiga påsar med försmå kläder i förådet ska bli bättre på att slänga!

Idag fyller min babe, min bästis, min soulmate, min älskade Sara år så vid 16 tiden glids det till stan för att fira. Vet inte riktigt vad som är planen men tror det blir middag med familjen :)

( Finns bara 2 ord för denna bild "pure love" )
Tänk att du har funnits i mitt liv i 6 år eller mer helt otroligt! Älskar Dig LillSarisen :)

IMORGON!!"%¤#¤
imorgon är det flytt!!! Otroligt jävla underbart! känns så jävla rätt men det är ändå lite sad att flytta från den här lägenheten, mycket minnen och saker som har hänt här, bra och dåliga.
Men den här lägenheten kommer endå vara min och Joels första hem tillsammans, och nu flyttar man till en stor 2a ute på "landet" håller man på att bli stor eller vad är det som händer? :)

Juste en annan kul grej som hänt är att jag vann i en tävling hos
Knoddenojag som desutom är den bloggen jag följer mest och kollar flera gånger om dagen:) Tack Denise, Your blogg rocks:)


Kommentarer
Postat av: ellen

jag kan gärna ta något du inte vill ha :) man får aldrig för lite kläder ;)

2010-03-26 @ 16:47:11
URL: http://ellenmrud.blogg.se/
Postat av: ellen

för mycket* haha :D

2010-03-26 @ 16:47:37
URL: http://ellenmrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback