Dagarna flyter ihop..

Ush har lite ångest av att jag bröt mina dags rutiner, hade precis börjat käka bra och gå massa prommenader sova på bra tider.

På seaste tiden har man vänt på dygnet och käkat enbart skit eftersom med ca  timmars sömn i kroppen orkar man inte laga massa shysst mat. Så har levt på typ mackor och kaffe. Massor med kaffe för att orka vara uppe.
Jag vet att jag gör det för en god sak, Hjälpa med valparna. Idag ska jag iaf sova hemma eftersom jag är barnvakt åt plugg brorsan.

Menmen så fort valparna blir bättre får jag nog lite struktur igen.
Jag hatar att vara uppe sent in på natten, jag älskar tidiga mornar/dagar är ingen vidare natt människa.

Snart får jag ta bort jävla gipset kommer bli så sjukt skönt! Då jävlar kan man börja röja på brädan igen:)


Fan ska man ta och skaffa rött hår igen?? :)

Kommentarer
Postat av: Andreas

rött hår var miket fin :)

2010-05-14 @ 19:18:02
URL: http://ryuuko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback