dagens då:)

Hahah fick en liten kul kommentar førut idag av en anonym så klart ;)
 den står under inlægget "vi har det så jævla bra"
men svar på fråga, det ær inte bara att flytta till norge lilla vænn det hoppas jag du førstår. det krævs en hel del pengar boende och jobb. Plus att jag har min familj i sverige och skulle aldrig kunne flytta ifrån dom speciellt inte från min lillebror, Magne. Plus att jag har min lækare i sverige som jag inte riktigt kan åka ifrån pga en rad olika anledningar. Sen min pojkvænn har en førsentsedd høftleds luxation och behøver fortsætta sitt rehabiliterings program i sverige som gør så han kan leva ett någorlunda normalt liv, fast han har ont hela tiden. sen ær det lite mer anledningar som jag inte vill ta upp.
Men japp en stor drømm i mitt liv ær att bosætta mig i norge ;) (kommentera næsta gång ær du snæll) :)

men nu tillbaka till inlægget, idag har vi målat massor på "lusthuset" eller vad det heter haha en liten stuga på tomten iaf. sen gick vi ner till stranden och myste i solen sen blev det rækor och vin på balkongen till solnedgången. Man blir något bortskæmmd hær i norge(love it) Sen har jag cyklar 3 mil på motionscykeln :D

Nu ska kussen få tillbaka datorn och jag ska ner och sticka lite:) jag stickar en docka till Joel:)

Bye bye people, and remember komentera inte anonymt det gillar vi inte;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback