imorgon då FA-AN!

Har printat ut massa cv nu så imorgon smäller det! Skiter i sjukskrivningen som jag endå inte får några pengar ifrån och ska söka massvis med jobb!! Känner mig inte helt bra i handen men det skiter jag i har iaf inte gips längre och jag ska fortsätta gå till arbetsterapeuten och träna upp den, men den kommer aldrig bli helt bra igen kanske kommer upp till 90% men aldrig 100 igen:( känns jävligt dåligt men sånt får man ta om man ska åka longboard aiight?

Nästa vecka rullar det förhoppningsvis en bräda in. Dervish apex eller en loaded fishboard:) Känns fett skönt har börjat tröttna på min gamla:P


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: tack :D

2010-05-30 @ 20:23:57
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback