** Rip Paul Gray **

Jag har aldrig haft många favorit band eller fastnat på måna olika band jag har alltid lyssnat på massa olika musik från massa olika inte direkt några favoriter förutom, Slipknot. Jag har alltid så länge jag kan minnas älskat slipknot. Varje låt har sitt egna lilla minne känsla eller tanke. "dom" eller den musiken har alltid funnits där för mig. har lixom kännt någon trygghet i det hela. Vet låter fett töntigt men det är så det ligger till.

Läste i tidningen att Paul Gray hade gått bort i måndags (Basisten i Slipknot) Och fick lixom en klump i magen, det kändes som en av mina "vänner" hade dött. men så är inte fallet jag bara verkligen älskar deras musik och har alltid gjort. Jag har sett dom 3 gånger live, bara 3 gånger!? det är ingenting men dessvärre kom dom inte till sverige så ofta men när jag väl fick chansen tog jag den. jag liftade ner till göteborg för att se dom och det gjorde jag! Det var förmodligen den bästa spelningen jag gått på. Tack för jag fick se er en sista gång! Hela bandet tillsammans!

Med det hela vill jag säga att jag skänker dig en tanke och hoppas att du har det bra! Rip Paul Gray du var basisternas kung! Ingen kommer kunna ta din plats.


** RIP Paul Gray **



Kommentarer
Postat av: Linnea - svartvitnyans

fy fan va siktigt synd att paul dog.

Slipknot är mitt absoluta favorit band någonsin och när jag lästa att Paul dog så var det som ett slag i magen. det var inte rätt. RIP Paul!

2010-06-15 @ 20:44:22
URL: http://svartvitnyans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback