Slø dag...

Ush vaknade med ont o rygg och nacke:( drog mig till klockan 10!? så sent før att vara mig.gick upp skulle æta frukost, skulle ta en tugga i ett kokt ægg men det va fan inte kokt så det bara rann gula ur det... BLÆ!! blev fett otaggad på att æta så jag gick och duschade istællet.
sen blev det tv och stickning medans joel var ute och jobba och måla.
men nu blev jag lite piggare, skall strax ner till stranden och mysa i solen med ælskade Joel och senare ikvæll åker vi och hælsar på en kompis inne i Trondheim så blir væl antagligen lite fest och sånt.

Jævla fingrar som inte vill bli bra!:( har ont hela tiden så jag knarkar smærtstillande. Har førøvrigt fått urininfecktion, Igen... så fick någon dunder kur med pencilin. Ska ta 6 stycken om dagen i 3 dagar! Shit... Aja det blir bra iaf får man hoppas. Sen køpte mormor æven tranbærs c-vitamin tabletter som førebygger så jag inte ska få tillbaka det igen. det ær ju en m¨nads rutin før mig att ¨æta antibiotika. Det suger verkligen eftersom det slår ut hela emunførsvaret och jag som har så kasst emunførsvar blir stensjuk!

Sen skulle resten av familjen kommit inatt men dom fick bilproblem i sveg så dom sov på hotell, Jag som ville træffa lillebror(sorna)... Men førhoppningsvis kommer dom væl idag/ikvæll.
Nej nu ska jag fan inte sitta inne længre nær det ær sånt underbart væder ute! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback