Stress dag igår = Glömmer blogga

Igår vaknade vi klockan 8, när vårat tåg åkte alltså.. fan.. tog nästa tåg mot södertäje och sen vidare mot sjukhuset. Men eftersom jag va så försenad sa dom att jag skulle få vänta 45 min. Så då gick vi till en thai resturang i närheten och delade på en tallrik:)
Sedan givk vi tillbaka till sjukhuseet och jag fick ta av gipset! Skönt men ont...
Så nu har jag fått ett tränings program som jag ska ha för att öva upp handen igen..Sen fick jag också citodon massa så jag ska klara av att uthärda smärtan:P

Sen gick vi och kollade i affärer postade lite brev och jag köpte ett vitt linne och en "stråhatt" båda från hm. Sen satte vi oss vid maren och åt ben ´n´ jerrys! MÖÖÖMS!
Vi hookade med kimmy och drack lite vin i solen vid ån i tälje. Det slutade med att vi gick till systemet igen och inhandlade lite mer alkohol och träffade lite mer folk:)

Sen är kvällen ganska dimmig vi åkte iaf hem till en av joel och kimmys kompis och festade vidare. Kom hem med 10 tåget satt och drack te med joel och kimmy sen kom gabbi med Filippa(deras hund) för vi ska vara hundvakt några dagar när dom fortfarande håller på med valparna.

Idag:

Vaknade vid 9 gick ut på en prommis med filippa och nu ska jag banne mig göra kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback