Vi har det så jævla bra!

Idag har vi jobbat och målat hela dagen, oljade verandan och førtvættade hus vi ska måla imorgon:)
Jag cyklade också en och en halv mil idag fast på "innecykel" eller vad det heter:P ,har cyklat en mil om dagen, hehe

Sen åkte vi en till byn(Trondheim) och åt på jætte fin(dyr) sushi resturang sedan blev det lite drinkar på något fansy stælle och efter det blev det lite bira på någon ungdommsklubb, såg ut som typ søderklubb haha. hade mina fina nya klæder på mig också :D
 haft en jævligt fin dag/kvæll iaf!!
har dåligt samvete før er som inte ær hær haha, kvar i snusk sverie:P
Nu ska jag tvætta bort sminket och æta lite jordgubbar och sticka lite, Japp jag stickar Fett collt så håll ,kæften:P
men åter igen fy fan va vi har det bra! kommer nog upp ett røs bilder nær jag kommer hem.

Puss på alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fattar inte varför du inte bara flyttar till norge om du nu har det så underbart där, og ändå hatar sverige :O

2010-05-20 @ 11:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback