Yeaa!

Idag är det stan som gäller! Det är Stockholm cruise idag(brädan alltså) Så kommer nog bilder senare om bloggen vill lägga upp några 0.o.... Det har inte kommit upp några valborgbilder för allt typ keffar ihop om man försöker lägga upp något :S
Hoppas det blir bättre till senare!
Är fett taggad på att åka bräda idag alltså!! Kommer bli svin kul!
En annan sak som är jävligt kul är att min hundvalp föds vilken dag som hellst!:D Japp jag ska skaffa en hund! tro det eller ej! En liten amstaff/pitbull<3Så är jätte taggad! Gabbi skulle ringa direkt dom kommit.
Har läst sjukt mycket om rasen sen innan men nu också, sen läst massa annat om allt annat Första valpen typ;P
Jag vet iaf att jag kommer klara det! Det är fett jobbigt med en valp/hund speciellt första året men det ska nog gå jätte bra! Har ju gabbi som hjälp också så det kommer gå galant :D


Så jävla fina!!!
(google bilder ofc)

Kommentarer
Postat av: Sanne - mamma till Liam! <3

Jag har haft en amstaff/pitbull! Underbar ras! :)

2010-05-02 @ 10:56:47
URL: http://sanneswardhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback